سيستم خزانه داري > عمليات ثبت هزينه > ليست هزينه ها

آموزش لیست هزینه


ابتدا وارد منوی لیست هزینه ها از مسیر زیر می شوید:

لیست هزینه

با کلیک کردن منوی فوق، فرم لیست هزینه ها باز می شود

امکانات لیست هزینه

که دارای امکانات زیر است :

  1. امکان ثبت هزینه جدید: با کلیک دکمه دکمه هزینه جدید فرم آن باز شده که در صورت تکمیل اطلاعات و کلیک دکمه ذخیره هزینه ثبت و اطلاعات آن در جدول اضافه می شود.

  2. امکان ویرایش هزینه ثبت شده: با کلیک دکمه دکمه ویرایش هزینه فرم ویرایش هزینه باز شده و با تکمیل اطلاعات آن، ردیف مورد نظر به روز رسانی می شود.

  3. امکان حذف هزینه ثبت شده: با کلیک دکمه دکمه حذف هزینه پنجره تایید عملیات باز شده که در صورت انتخاب دکمه بلی هزینه مورد نظر حذف می شود.

    هشدار: در صورت حذف اطلاعات، امکان برگشت آن وجود ندارد.

  4. امکان چاپ لیست هزینه ها: با کلیک دکمه دکمه چاپ لیست هزینه اطلاعات نمایش داده شده در جدول جهت چاپ به کاربر نمایش داده می شود.

  5. امکان فیلتر و جستجو بر اساس: سال مالی، واحد مالی (عنوان فروشگاه)، تاریخ ثبت هزینه، مبلغ هزینه و ...


تهیه و تنظیم: حساب ايران   آخرین بروزرسانی: 17:40 _ 1399/01/15

Some text some message..