بهترین نرم افزار حضور غیاب

بهترین نرم افزار حضور غیاب

وظیفه اصلی یک نرم افزار حضور و غیاب این است که، همراه با قابلیت های مختلف، به مدیران این امکان را بدهد که درک بهتری از وضعیت کارکرد پرسنل و تردد آنها داشته باشند و بازده محل کار خود را بهبود ببخشند.

نحوه­ی برخورد با زمان حضور پرسنل در شرکت های سنتی به این شکل است که همه کارکنان باید در زمان مشخصی در شرکت حاضر شده و در زمانی مشخص از شرکت خارج شوند که ممکن است این تفکر رضایت بالای کارکنان را به همراه داشته باشد.

در شرکت هایی که بصورت دورکار انجام فعالیت می کنند سیستمی نیاز دارند که مدت زمان انجام فعالیت کارکنان را اندازه گیری کرده و اصطلاحا ورود و خروج پرسنل را از راه دور ثبت کند که می توانند از انواع نرم افزارهای حضور­و­غیاب آنلاین استفاده کنند.

دسته ی دیگری از شرکت ها، مبنای ورود و خروج کارکنان خود را بطور شناور تعیین می کنند. به این معنی که؛ به میزانی که دیرتر از ساعت معمول در شرکت حاضر شوند(تا سقفی مشخص) ، می­بایست دیرتر از شرکت خارج شوند تا زمان تاخیر صبح جبران شود. این نوع از فعالیت برای اکثر پرسنل دلچسب تر است و طبق آمار، راندمان کاری را افزایش می دهد.

نکته­ی واضح این است که در هر حالت نیاز به پایش ساعات ورود و خروج و زمان کار پرسنل احساس می شود. به همین منظور سیستم­های ثبت حضور و غیاب افراد به شرکت ها راه پیدا کردند. در گذشته این دستگاه ها با کارت های شخصی افراد کار می کردند و پرسنل باید اصطلاحا کارت میزدند ، ولی توجه به مسائل مختلف مثل بهداشت، هزینه ها، اشتباهات انسانی و … باعث شد کم کم این کارت ها جای خود را به اثر انگشت و اسکن چهره افراد بدهند.

در این راستا گروه نرم افزاری حساب ایران، اقدام به طراحی نرم افزار حضور­و­غیاب با امکانات کامل این حوزه نموده که در ادامه بصورت مختصر اشاره شده است.

مشخصات نرم افزارحضور و غیاب حساب ایران

  • تقویم فارسی
  • تعریف انواع تقویم های کاری
  • تعریف انواع شیفت
  • تعریف انواع گروه­های کاری
  • تعریف انواع ماموریت های ساعتی و روزانه
  • تعیین گروه کاری پرسنل
  • ثبت انواع مرخصی های ساعتی، روزانه، استعلاجی و ...
  • گزارش تایم کارت
  • ارسال تردد پرسنل به سیستم حقوق و دستمزد

0 نفر این مطلب برایشان مفید بوده است.
0 نفر این مطلب برایشان مفید نبوده است.


دیدگاه خود را ثبت کنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی *
ایمیل *
دیدگاه *

مطالب مرتبط

تاریخ انتشار: 18 فروردین 1402

جدول حقوق کارگران در سال 1402

مشاهده
تاریخ انتشار: 30 شهریور 1401

فاکتور رسمی

مشاهده
تاریخ انتشار: 30 شهریور 1401

اظهارنامه مالیاتی

مشاهده
تاریخ انتشار: 30 شهریور 1401

فاکتور فروش آنلاین

مشاهده
Some text some message..